5 клас

  Дистанційне навчання 08.05.2024  КР.Диктант
       Записати під диктовку диктант


Дистанційне навчання15.05.-16.05.2024
  РМ. Усний переказ повідомлення ЗМІ з обґрунтуванням достовірності, повноти інформації (у разі потреби звертаючись до відповідних джерел, доречно цитуючи окремі фрагменти почутого повідомлення)
Переглянути відео та відповісти на запитання


Дистанційне навчання20.05-.21.05.2024
Виконати завдання І або ІІ варіанту.Запитання та вірні відповіді записувати повністю словами 




Дистанційне навчання 30.04.2024  КР.Тема. Речення з однорідними членами. Звертання. Вставні слова та сполучення слів. Складне речення. Пряма мова. Діалог
(запитання та вірні відповіді писати повністю!!!)  

1. Лексичну помилку допущено в реченні

Назар на уроках уважний, не заважає іншим.
Наталка старанно ставиться до своїх обов’язків.

Треба протягом дня виконати.

Слідуюче заняття гуртка відбудеться через тиждень.

2. Уподібнення приголосних відбудеться в усіх словах


легко, грядка


розкрити, вогко


низка, безхмарний


берізка, стежка


3. Правильно наголошено іменник


спина

русло              довідник

обруч


4.Букви я, ю, є позначають два звуки у словах
сіяти, ячмінь           яблуко, лялька            столиця, єнот                  синє, бояться

5 . Знайдіть речення, у якому коми при однорідних членах речення пропущено
Троянди ромашки дзвіночки були у букеті.
Червоніє круглолиций, горить, а не сяє.
В чеканні усе: земля і місяць, вишні і тополі.


6.Тире ставиться в реченні замість цифри:

Зозуля (1) соловейко (2) ластівка (3) ці ( 4) птахи відлітають у вирій першими.
варіанти відповідей

1                             2                      3                                             4

7. Однорідні члени речення є в реченні:

Ліс задзвенів пташиними голосами.
Над монастирем повільно сходить сонце.

Дмитро Білоус виступає як поет, перекладач, критик.

Гучний дзвінок у коридорі перервав велику  перерву.

8.Звертання – це ...

слово або сполучення слів, що вказує на ознаку предмета і відповідає на питання який? котрий?

слово або словосполучення,яке відповідає на питання всіх відмінків.

слово або сполучення слів, що називає того, до кого звертаються.

слово або сполучення слів, які рівноправні між собою.
9.Позначте речення, в якому допущено пунктуаційну помилку:

Широкий Дніпре мій, з тобою ми в розлуці.
Йди в тисячоліття, рідна мово, до сердець і душ людський доходь.

На волоссі твоєму, кохана, діадема з проміння цвіте.

Чого ж, ти, мовчиш сивий вітряче?


10.У якому реченні сполучниковий зв'язок між його частинами (розділові знаки пропущено)?


А) Так і літо минуло і вже поповзла до діда всяка комашня та дрібні тваринки.


Б) За русявим морем є така країна в ній русяві дітки і ясна блакить.


В) Здавна люди обороняли і родючі степові землі і прекрасні козацькі степи.




Дистанційне навчання 17.04.2024КР. Письмовий докладний переказ тексту
1.Робота з текстом

2.Прочитайте уважно текст.

 

                                         «Я ж морозу не боюся»

       Ці слова з народної української пісні може проспівати про себе один красивий химерний птах. Він трохи більший за горобця, але майже весь червоний. Принаймі груди в нього червоні, а спинка й голова з червонястим відтінком на сірувато-коричневому тлі. Але найцікавіший у цієї пташки дзьоб. Нижня половина його загнута вгору, а верхня – вниз. І не думайте, що пташині незручно з таким дзьобом! Навпаки – таким приладом легше виколупувати з ялинових шишок насіння. Бо саме насінням ялини годується ця весела, рухлива, голосиста пташка.
         Зветься вона шишкар, а частіше – кривоніс. Живе кривоніс там, де багато ялинових лісів.
          І яка ж це химерна пташина! Подумайте тільки – усі птахи мостять гнізда і виводять діток навесні, а кривоніс узимку!
         Надворі лютує зима. Мороз двадцять – двадцять п’ять градусів. А на високій ялині дуже тепле гніздечко,  і в ньому троє або четверо пташенят. Доки самичка сидить на гнізді, самець її годує і розважає піснями.
        Чому ж саме взимку виводить своїх пташенят кривоніс? А тому, що тоді для нього є скільки завгодно їжі. Вистачає й дітей вигодувати. Дорослий птах вилущує з шишки насіння. Це насіння потрапляє у воло, там розм’якає – ним і годує кривоніс своїх діток. А холоду ні він, ні його малята не бояться.
          До речі, коли кривоніс вмирає або гине, мертве тільце його не гине, не розкладається десятки років, бо в ялиновому насінні багато смоли. Тіло пташечки так просмолюється, що не піддається розкладу. Засихає і лежить собі.
          Отака чудернацька ця пташка – кривоніс.
                                                            За О.Копиленком, 244 сл.
3.Склаліть план.
4.Перекажіть текст



Дистанційне навчання 02.04.2024
Тема.РМ.Письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення
Переглянути відео та записати переказ(виконати завдання до нього)


Дистанційне навчання 18.03.2024
КР Тема. Словосполучення і речення. Головні та другорядні члени речення
(запитання та вірні відповіді писати повністю!!!)  
1. Вкажіть словосполучення:

а) біля лісу б) сонце світить в) грітися на сонці г) квітень настав

2. Знайдіть поширене словосполучення:

а) нова книга б) книга для мене в)нова книга письменника г)їхати швидко

3. Знайдіть речення:

а) маленька ластівка б)прилетіла ластівка в)гніздо ластівки г) ліпити гніздо

4. Знайдіть речення з означенням:

а)Непомітно підкралась зима. б)Скоро прийдуть холоди.

в)Затихли останні звуки. г) Оркестр грав злагоджено.

5. Виділіть речення з додатком:

а) Пролунали гучні оплески. б)Весна гріє землю.

в) Підпливають верби кучеряві. г) птахи голосно курличуть.

6. Вкажіть речення з обставиною:

а) Вітер сік обличчя. б) Веселі бджоли одгули.

в) Ріка зламала кригу. г) Надворі летіло павутиння.

7. Зробіть синтаксичний розбір словосполучень. Визначте, якими частинами мови виражені головне та залежне слова.

Сидіти під березою, білий лебідь, чай з липи

8. З поданих слів складіть речення. Підкресліть головні й другорядні члени речення.

Туман, з, сизий, яр, підіймається, густий.

9. Спишіть речення. Визначте граматичні основи. Вкажіть, які речення двоскладні, а які - односкладні.

Навшпиньки виглядають жоржини через тин. Вранці вже прохолодно. Веселе сонечко сховалось у хмарах весняних. Теплий сонячний день.

10. Перетворіть словосполучення щира посмішка дитини в речення. Підкресліть члени речення.

11. Спишіть, поширюючи речення другорядними членами речення. Члени речення підкресліть.

Дерева шумлять. Починає накрапати дощ.

12.Складіть 4 речення про весну, використовуючи поширені й непоширені речення. Члени речення підкресліть. Випишіть з них 3 словосполучення й зробіть їх розбір.



Дистанційне навчання 04.03.2024

Твір-роздум за колективно складеним планом у художньому стилі (орієнтовні теми: «Чому потрібно берегти природу», «Що може зробити мене щасливим», «Чому необхідно знати історію свого народу»).


Переглянути відео та написати твір за одншєю із запропонованих тем 


Дистанційне навчання 20.02.2024
КР.Тема. Уживання м’якого знака. Сполучення букв йо, ьо. Апостроф. Подвоєння букв
(запитання та вірні відповіді писати повністю!!!)  
1. Запишіть слова, вставте, де потрібно, м’який знак.

Брун...ці, таріл...ці, жмен...ці, жін...ці, вишен...ці, Тетян...ці, гус.ці, рибон...ці, схован...ці, дон...ці, беріз...ці, волен...ці, бурул...ці, лял...ці, гіл...ці, мотуз...ці, галуз...ці, Куз...ці, Вал...ці, Натал...ці.

2.    2. М’який знак пишеться в усіх словах рядка

А   ал..батрос, змовниц..ки, прем..єра, кров..

Б   зліз..те, постат.., сидят.., гал..чин

В   по-козац..кому, снитимут..ся, сестрон..ко, тонен..кий

Г   зеленен..кий, ад..ютант, пекар.., порт..єри

Д   вязан..ня, в’єтнамец.., в’яліст.., кричиш...

3.   М’який знак НЕ пишеться в усіх словах рядка

А   хвилин..ці, дишут.., ц..вях, чест..ю

Б   біжиш.., зіл..ля, вишен..ка, камін..ня

В   ран..ній, рибал..ці, кін..цівка, шерс..тю

Г   пишеш.., с..лід, друкар.., нян..ка

Д   жбурлян..ня, насип.., єреванс..кий, Сибір

4.Перепишіть, вставляючи, де потрібно, апостроф.

Торф...яний, цв...яшок, В...ячеслав, різьб...яр, любов...ю, різдв...яний, Св...ятослав, з...умисний, з...єднати, під...обідати, під...їхати, моркв...яний, роз...яснити, розз...явити, пів...ананаса, пів...Азії, пів...ягоди, пів...Європи, дит...ясла, дво...ярусний, між...ярусний, духм...яний, миш...як, Х...юстон, п...юпітр, кур...йозний, б...язь, кур...єр, Лук...янович, ін...єкція, жовч...ю, верф...ю, грав...юра.

5.    Апостроф НЕ пишеться в усіх словах рядка

А   бр..язнути, гр..юк, з..єднати, ін..єкція

Б   манік..юр, медв..яний, пів..острів, р..юкзак

В   кон..юнктивіт, з..йомка, джв..якотіти, ком..юніке

Г   кр..якати, пролл..єш, п..яний, цв..яхувати

Д   гр..язно, св..іт, від..ємний, бр..як

6.    Апостроф пишеться в усіх словах рядка

А   в..їжджена, з..уміти, зв..язківець, Лук..янович

Б   надбрів..я, перед..ювілейний, мавп..ячий, пів..юрби,

В   хлоп..я, ув..язати, сп..яніти, солом..яний

Г   кр..юк, м..яз, п..єдестал, п..ятсот

Д   р..юкзак, в..їстися, в..ялений, сер..йозний

7.Випишіть у три колонки слова зі вставленими в суфіксах буквами и; е (є); і (ї). Поясніть їх написання.

Вогн...ще, побо...ще, хлібн...чка, мереж...чка, мереж…во, мар...во, печ...во, дал...ч, дал...на, дал...ч...нь, дал...ч...на, гарбуз...ння, кор...ння, ворож...ння, напруж…ння, любит…ль, запорож...ць, орл...ня, орл...к, ча...ня, вогн...чок, кіш...чка, малинн...к, зайч...к, зайч...нятко, реал...зм, романт...зм, механ...к, істор...к, добр...во, міс...во, горл...чка, горл...чко, сон...чко, стеж...чка, розумн...чка.

8.Написати есе , використовуючи слова з завдання №7, на тему ,, Мої улюблені літописи''


Дистанційне навчання 12.02.2024
Тема.Докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму (за планом)
1.Переглянути відео

2.Записати переказ
 
Дистанційне навчання 13.02.2024.
РМ. КР Письмовий твір-роздум на тему, пов’язану із життєвим досвідом учнів, у художньому стилі (за колективно складеним планом)



Переглянути відео для прикладу

Написати твір-роздум

Дистанційне навчання 31.01.24
Тема.   Контрольна робота(ІІ частина продовження)
Вимова голосних і приголосних звуків. Чергування звуків. Правопис префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі-), без- 
 (запитання та вірні відповіді писати повністю!!!)  
1.Літеру с на місці крапок треба писати в кожному слові рядка:

 а) ..хованка, ..чеплення, ..тиха

  б) ..тратити, ..прожогу, ..жати

 в) ..шиток, ..прямувати, ..терти

 г) ..кувати, не..проста, ..тискач 

 д) ..тіснити, ..кинути, ..ціпити

2. У котрому рядку допущено помилки у правописі префіксів?

 а) безграмотний, скрикнути, розгорнути;

 б) стримувати, розкрутити, безіменний;

 в) безпечний, сформувати, роскопати

3.Знайдіть слово, у якому потрібно писати букву «е»:

 а) вич..сувати;

 б) прир..кати;

 в) вт..кти;

  г) запл..тати;

4.Чергування [с] – [ш] відбувається в дієслові, записаному в рядку

 а) пекти - печу

 б) носити - ношу

  в) в'язати – в’яжу

  г) свистіти – свищу

5.Чергування [т]–[ч] відбувається В УСІХ дієсловах у рядку

 а) сидіти, радити

 б) бігти, могти

  в) хотіти, летіти

 г) просити,носити

6.Звук [ґ] треба ВИМОВЛЯТИ (не писати) в обох словах рядка

 а) об..рунтувати, во..зальний

  б) за..ратований, нама..атися

  в) а..русовий, домо..тися

 г) ..удзичок, перемо..ти

7.Яка літера служить для м'якості попереднього приголосного, а сама звук ніякий не позначає?

 

І           Я          Щ        Ь

8.Правил чергування у — в дотримано в рядку

 а) в нашій країні

 б) збиратися в дорогу

 в) навчалися у академії 

 г) тайга, одягнена в хвою

 д) у останньому вагоні

9.Зміна звуків при зміні слова або його творенні називається:

 а) уподібнення

 б) чергування

 в) спрощення 

 г) зіяння

10.Правило вживання у-в порушено в рядку

 а) Богдан у школі, у теплих рукавицях

 б) найкраща в світі, кинути в акваріум

 в) збиратися у відпустку, у піджаку

 г) я в кінотеатрі,подивися в оч

11.Укажіть рядок, у якому слід писати у в усіх випадках

 а) участь (у, в) конкурсі, приїхала (у, в) Україну, грубіший (у, в) сто разів

  б) побувати (у, в) Італії, крісло (у, в) кімнаті, кращий (у, в) команді

 в) встиг (у, в)хопити, пішла (у, в) поле, хворий (у, в) ліжку

 г) похід (у, в) гори, щоденник (у, в) портфелі, запис (у, в) журналі

12. Букву и на місці пропуску треба писати в слові ( 2 відповіді)

 а) ск..листий 

 б) бр..ніти

 в) кач..чка

 г) кор..дор

 д) р..берце

 

Дистанційне навчання 29.01.2024 
Тема.   Контрольна робота(І частина)
Вимова голосних і приголосних звуків. Чергування звуків. Правопис префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі-), без- 
 (запитання та вірні відповіді писати повністю!!!)  

Уважно переглянути відео, виконати тестові завдання
Зверніть увагу!
Правильні відповіді та запитання пишете повністю буквами,словами






Дистанційне навчання 25.01.24

РМ. Складання висловлення про дружбу чи людські чесноти з використанням слів, у яких відбувається спрощення

Особливості складання есе. 




Завдання:Скласти письмове есе про Т.Г.Шевченка(про дружбу, красу природи та її вплив на людину тощо)



Дистанційне навчання 24.01.2024

Тема.Особливості складання есе. Письмове есе про красу й милозвучність української мови (про транспорт майбутнього, воду в природі тощо)
1.Переглянути навчальне відео


2.Написати власне есе за запропонованою у темі проблемі.

 Дистанційне навчання 23.01.2024
Тема.Основні випадки чергування [у] – [в], [і] – [й] (правила милозвучності)Тренувальні вправи.Уживання прийменника з і його варіантів із, зі, (зо) (правила милозвучності)

Переглянути відео


Домашнє завдання:
параграф№ 36 , правила, таблиця, вправа292 (письмово), повтор.параграф №9




Дистанційне навчання 14.12.2023
КР.Тема.Звуки мови і звуки мовлення. Позначення звуків мовлення на письмі. Склад. Наголос
Виконати завдання.(запитання та вірні відповіді писати повністю!!!)
1. Визначити рядок, слова якого мають наголос на третьому складі.
А Сум'яття, теноровий, розподіл.
Б Чашечка, рушник, походження.
В Сліпуватий, тарабанити, указати.
Г Типовий, частковий, цирковий.
2. Визначити, у якому рядку в усіх словах приголосні – дзвінкі.
А Мох, берег, дім.
Б Мороз, гора, протяг.
В Ворог, з'їзд, драже.
Г Бики, долина, пісня.
3. Визначити, у якому рядку в усіх словах я, ю, є, ї позначають два звуки.
А Моє, бюро, їжа.
Б Яблуко, поїсти, балюстрада.
В їжак, пір'я, юність.
Г Праця, кювет, єдність.
4. Визначити, у якому рядку буквосполучення дж, дз позначають один
звук.
А Джаз, джміль, дзенькіт.
Б Підзорний, підземний, віджити.
В Підживлення, відзвучати, дзеркало.
Г Подзвонити, піджак, підзвітний.
5.У якому рядку в словах однакова кілікість букв і звуків?
А. Зоря, єдність, юнь.
Б. Сузір'я, небесний, день.
В. Місяць, зорепад, синь.
Г. Зоряниця, блакить, вись.
6. Указати, у якому рядку всі слова розташовано за алфавітом.
А Вибоїна, вигадливий, відщепити, величезність.
Б Овочі, парашутист, шпаргалка, шпала.
В Ремінь, рибалка, товстун, сміх.
Г Безглуздість, биття, біохімік, благодійний.
7. Указати, у якому рядку в усіх словах кількість букв менша, ніж звуків.
А Общипати, який, по-моєму.
Б Пасажирський, чухання, юнь.
В Щось, помітний, ярус.
Г Об'єднання, обух, яблуко.
8. Визначити, у якому рядку допущено помилки при переносі слів.
А Вир-ощений, е-лектрик, наздогнат-и.
Б Ви-слання, газо-виділення, ін-жир.
В Кипля-чий, мо-розище, орфо-епія.
Г Під-купити, радіо-сигнал, умиваль-ник.
9.Який склад називається відкритим?
А. Який закінчується голосним звуком.Б. Який закінчується приголосним звуком.
В. Який починається голосним звуком.
Г. Який починається приголосним звуком.
10.Скільки звуків у слові дзюркотіння?
А. Дев'ять.
Б. Десять.
В. Одинадцять.
Г. Дванадцять.
11.Визначити, у якому рядку в усіх словах слід писати літеру ґ.
А ..араж, ..ринджоли, ..ель.
Б ..ава, ,.ала..ан, ..рунтомір.
В ..винтик, ..лобальний, ..ніздо.
Г ..арбуз, ..онка, ..ультіпака.
12. У якому рядку всі слова мають подвійне наголошення?
А. Алфавіт, читанка, завдання.
Б. Чарівний, розум, байдуже.
В. Помилка, завжди, весняний.
Г. Урочистий, атлас, вимова.

Дистанційне навчання 07.12.2023
Урок контролю знань
Написати аудіо диктант за посиланням





Дистанційне навчання 30.11.23  
Тема. Приголосні тверді й м’які, шиплячі (повторення). Напівпом’якшені (пом’якшені) приголосні
Переглянути відео
Виконати вправи, запропоновані у відео вчителем

Домашнє завдання. Параграф№26,правила,вправа№199(письмово)

Дистанційне навчання 20.11.23
Тема.Систематизація та узагальнення.
Контрольна робота.Будова слова.Орфографія.
Виконати завдання.(запитання та вірні відповіді писати повністю!!!)

І рівень(0,5 балів)

1.     Граматичне значення слова містить:
а) основа слова;
б) закінчення слова або закінчення і прийменник;
в) корінь слова;
г) префікс і суфікс.

2.     Корінь слова – це
а) змінна значуща частина слова, що виражає його граматичне значення;
б) частина слова без закінчення;
в) головна значуща частина слова, що містить спільне значення споріднених слів;
г) значуща частина слова, що служить для творення слів з новим лексичним значенням або новим відтінком у значенні.
3. Слова радість – радісний це:
а) різні форми одного слова;
б) спільнокореневі слова;
в) синоніми;
г) омоніми

                                          ІІ рівень (1 бал)

4. Позначте рядок, у якому всі слова – спільнокореневі:
а) носити, принести, безносий, занесений;
б) водити, приводити, вода, заводний;
в) вкусити, куснути, прикушений, прикус;
г) в’язкий, прив’язнути, без’язикий, в’язати.
5. Позначте рядок, у якому подано спільнокореневі антоніми:
а) чужина – батьківщина;
б) честь – безчестя;
в) юність – старість;
г) чистосердечність – лицемірство.
6. Позначте рядок, у якому всі слова мають нульове закінчення:
а) голуб, радість, збори, восьмий;
б) день, воля, зріст, вождь;
в) гараж, журі, дощовий, гамір;
г) лист, звіт, джміль, кисіль.
7. Позначте рядок, у якому всі слова не мають закінчення:
а) поні, швидко, учора, блиск;
б) таксі, щиро, здавна, колібрі;
в) шоу, вар’єте, бокс, відважно;
г) леді, міксер, парі, пепсі.
8. У словах читати, співати значуща частина ти – це
а) закінчення;
б) суфікс;
в) частина кореня;
г) корінь.
9. Позначте рядок, у якому всі слова пишуться з префіксом с-:
а) _повістити, _ходи, _печений, _плетений;
б) _попелити, _чіпляти, _погад, _топтаний;
в) _причинити, _піткнутися, _сувати, _казати;
г) _пробувати, _тислий, _сідатися, _чорніти.

                                  ІІІ рівень(2 бали)

10.Переписати, вставляючи пропущені літери. Позначити в словах орфограму «літери з–с у префіксі з-(с-)».

     ..кинути ярмо; ..давати в архів; ..хрестити мечі; язика ..ламаєш; ..палити мости; ..рівняти із землею; ..садити з хмар на землю; 

як гора з плечей ..сунулася; ..клеїти кислу міну.


Переписати, вставляючи пропущені літери. Позначити в словах орфограму «літери е –и у префіксах пре-, при-».
Пр..летіли зяблики, пр..несли по яблуку . От пр..довгий хвіст у лиса! Видно хвіст аж понад лісом . У пр..смерку літають ластівки . А пр..томлений день пр..мостився спочить. Мріє млин, немов пр..колотий метелик.

 Подані слова розібрати за будовою.
Присолити, вітрище, мудрецем, гостювали, кіно, приколотий, вгору, беззвучний, молодість, несказаний

 

11. Скласти. Твір-опис «Осіння річка », використати спільнокореневі слова, слова з префіксами пре, при, з, с





Дистанційне навчання 06.11.2023
Тема.Префікс (повторення і поглиблення). Префікси, які надають словам емоційного забарвлення та виразності
Переглянути  відео
Домашнє завдання:
Параграф№19 ,схема, правила,вправа№145(письмово)


Дистанційне навчання 31.10.2023
Тема.Докладний переказ розповідного тексту художнього стилю
Переглянути відео та записати переказ




Дистанційне навчання 18.-19.10.2023
Тема.
Переглянути відео, виконати письмово завдання



Дистанційне навчання 17.10.23
Тема.Лексикологія.Контрольна робота.
Виконати завдання.

1. Що вивчає лексикологія?

2. Що таке лексичне значення слова?

3. Які слова називаються багатозначними?(навести приклади)

4. Що таке синоніми? Наведіть приклади.

5. Що таке антоніми? Наведіть приклади.

6. Що таке омоніми? Наведіть приклади.

7. Що таке пароніми? Наведіть приклади.

    8. Обидва слова, подані в дужках, можливі за змістом у реченні(записати запитання і вірні відповіді.


9.Прочитайте текст і виконайте завдання
(1) На невеличкій прогалині тут, посеред гори, розкинулася пасіка. (2) Високі дерева, підіймаючи на/зустріч сонцю своє густе гілля, оточують її з усіх боків.
Синонімом до слова «підіймаючи» в другому реченні може бути



10.Антонімічну пару вжито в прислів'ї

Г - Рідня до півдня, а як сонце зайде - ніхто не знайде!Доберіть антоніми до поданих слів.




Дистанційне навчання 05.10 2023
Тема.Докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами опису предмета (або тварини), що містить синоніми та антоніми (за самостійно складеним простим планом)
Переглянути відео




Записати план(орієнтовний з відео)
Записати докладний переказ тексту !

Дистанційне навчання 02.10.23
Тема.Навчальний диктант
ПРослухати і записати текст під диктовку
Надіслати записане для перевірки





Дистанційне навчання 13.09.23

                                    Тема. Розвиток мовлення. Правила спілкування.Монологічне та діалогічне мовлення. Складання діалогів.

1.Вивчити Правила спілкування ( стор. 10,вправа18!)

2.Виконати вправу 19(усно),№22(письмово!)


Дистанційне навчання 14.09. 2023
Тема. Повторення.Текст.Речення.Слово.
!.Пригадати частини мови.
!!Усно виконати вправу №27
!!!!Письмово вправа№31



Дистанційне навчання 20.04.2023
КР. Письмовий докладний переказ тексту
Переглянути відео та записати переказ письмово










Дистанційне навчання  07.-08.03.2023
Твір-роздум у художньому стилі (орієнтовні теми: «Чому потрібно берегти природу», «Що може зробити мене щасливим», «Чому необхідно знати історію свого народу».
1.Обрати одну із запропонованих тем
2.Продумати тему і скласти план
схема будови твору-роздуму

3. Самостійно написати твір-роздум



 
     Дистанційне навчання 31.01.24
Тема.   Контрольна робота
Вимова голосних і приголосних звуків. Чергування звуків. Правопис префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі-), без- 
 (запитання та вірні відповіді писати повністю!!!)  

1.Літеру с на місці крапок треба писати в кожному слові рядка:

 а) ..хованка, ..чеплення, ..тиха

  б) ..тратити, ..прожогу, ..жати

 в) ..шиток, ..прямувати, ..терти

 г) ..кувати, не..проста, ..тискач 

 д) ..тіснити, ..кинути, ..ціпити

2. У котрому рядку допущено помилки у правописі префіксів?

 а) безграмотний, скрикнути, розгорнути;

 б) стримувати, розкрутити, безіменний;

 в) безпечний, сформувати, роскопати

3.Знайдіть слово, у якому потрібно писати букву «е»:

 а) вич..сувати;

 б) прир..кати;

 в) вт..кти;

  г) запл..тати;

4.Чергування [с] – [ш] відбувається в дієслові, записаному в рядку

 а) пекти - печу

 б) носити - ношу

  в) в'язати – в’яжу

  г) свистіти – свищу

5.Чергування [т]–[ч] відбувається В УСІХ дієсловах у рядку

 а) сидіти, радити

 б) бігти, могти

  в) хотіти, летіти

 г) просити,носити

6.Звук [ґ] треба ВИМОВЛЯТИ (не писати) в обох словах рядка

 а) об..рунтувати, во..зальний

  б) за..ратований, нама..атися

  в) а..русовий, домо..тися

 г) ..удзичок, перемо..ти

7.Яка літера служить для м'якості попереднього приголосного, а сама звук ніякий не позначає?

 

І           Я          Щ        Ь

8.Правил чергування у — в дотримано в рядку

 а) в нашій країні

 б) збиратися в дорогу

 в) навчалися у академії 

 г) тайга, одягнена в хвою

 д) у останньому вагоні

9.Зміна звуків при зміні слова або його творенні називається:

 а) уподібнення

 б) чергування

 в) спрощення 

 г) зіяння

10.Правило вживання у-в порушено в рядку

 а) Богдан у школі, у теплих рукавицях

 б) найкраща в світі, кинути в акваріум

 в) збиратися у відпустку, у піджаку

 г) я в кінотеатрі,подивися в оч

11.Укажіть рядок, у якому слід писати у в усіх випадках

 а) участь (у, в) конкурсі, приїхала (у, в) Україну, грубіший (у, в) сто разів

  б) побувати (у, в) Італії, крісло (у, в) кімнаті, кращий (у, в) команді

 в) встиг (у, в)хопити, пішла (у, в) поле, хворий (у, в) ліжку

 г) похід (у, в) гори, щоденник (у, в) портфелі, запис (у, в) журналі

12. Букву и на місці пропуску треба писати в слові ( 2 відповіді)

 а) ск..листий 

 б) бр..ніти

 в) кач..чка

 г) кор..дор

 д) р..берце

 





 Дистанційне навчання 15.12.22
Тема.   Контрольна робота
Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія   
     (запитання та вірні відповіді писати повністю!!!)  
 1. Однакова кількість букв і звуків у кожному слові рядка:

А. Джміль, щедрівка, вишенька.

Б. Сюрприз, щасливий, правильно.

В. Українець, щирість, працювати.

Г. Дзвінкий, десяток, життя.

 2. Усі приголосні глухі в кожному слові рядка:

А. Бджолиний, добро.         В. Країна, осінній.

Б. Часопис, фікус.               Г. Свято, вибирати.

3. Літери я, ю, є позначають по 2 звуки в кожному слові рядка:

А. Ялинка, ювілей, з’єднати.          В. Юність, яскравий, зоря.

Б. Сонячний, сяйво, ясний.              Г. Якір, моряк, чекають.

4. Звук [ш] є в кожному слові рядка:

А. Щільно, щавель, тямущий.

Б. Столичний, пошитий, щедрий.

В. Шістсот, стежка, шлях.

Г. Шелестіти, капелюшок, зручний.

5. На другий склад падає наголос у слові:

А. Подруга.        Б. Ненависть.          В. Одинадцять.        Г. Черговий.

6. Усі слова мають подвійний наголос у кожному слові рядка:

А. Донька, подруга, випадок.                    В. Мабуть, помилка, байдуже.

Б. Атлас, виразний, загадка.                   Г. Одинадцять, дрова, завдання.


7. Помилку при переносі слів допущено в рядку:


А. Яб-лу-ко, ар-мія, ґе-дзик.                       В. Ара-хіс, дум-ка, до-ку-мент.

В. Май-бут-ній, ден-ний, кни-га.                  Г. По-дзво-ни-ти, пі-джи-ви-ти.


8. Літеру е треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка:

А. В..селка, з..рнятко, т..хенько.                  В. З..лений, кр..латий, ст..бло.

Б. С..стричка, пш..ниця, дер..во.                     Г. Тер..н, ш..рокий, об..режно.

9. Випишіть слова, у яких немає м’яких приголосних.

Десерт, кухоль, юрба, щирий, володар, прадід, колосок, зіронька.

10. Перепишіть слова, вставляючи пропущені букви.

Защ..друвати, в..личина, пр..года, ч..пурний, к..шеня, м..довий.



Дистанційне навчання 02.12.23
                                    Тема. Розвиток мовлення.  Переказ.
Дати відповіді на питання 
вправа №120,  стор.52     .№№  1,2,3,4,5 (письмово!!!!), стор.53
Виконати завдання і надіслати
                                  


         





  
























                                       

                               





                  















 



            
               




                                   




























































































































Комментарии

Отправить комментарий

Популярные сообщения из этого блога