7 клас

Дистанційне навчання 16.12.2024 КР

пройти тести за посиланням

https://naurok.com.ua/test/start/1141205

Дистанційне навчання 25.11.2024 КР Дієслово.МОРФОЛОГІЯ. ОРФОГРАФІЯ

                                                       ДІЄСЛОВО
( Дієслова І та ІІ дієвідмін. Безособові дієслова. Творення дієслів. Букви Е, И в особових закінченнях дієслів. НЕ з дієсловами)
                                                         І ВАРІАНТ
ПОЧАТКОВИЙ РІВЕНЬ
1.У котрому реченні вжито безособове дієслово :     
  А) З моря повіває прохолодою.             
  Б)  Пахнуть трави у лузі.       
  В)  Чи не скажете , котра зараз година?
  Г)   Жити – Вітчизні служити.
2. У котрому рядку всі дієслова належать тільки до  І дієвідміни:
 А) читати,грати, клеїти;                             
 Б) вітати, нести, садити;        
 В) казати, минати, допомагати;
 Г) бачити, летіти, кричати.
3. У дієсловах на – ться  сміються, вертається, піклуються  вимовляється звук:
 А)  [ т’с’:а] ;                                                     
 Б)   [ с’:а]    ;                                
 В)   [ ц’:а]   ;
 Г)   [ с’а]    .
СЕРЕДНІЙ РІВЕНЬ
 4. У котрому рядку в усіх дієсловах на місці пропущених букв  треба писати букву Е або Є: 
А) каж…те, сад…те, рад…шся;                 
Б) грі…шся, пиш…ш, бажа…те;        
В) кле..те, зароб…ш , нес…ш;
Г) заспіва…ш, писат…ме, учит…му.
5.  Які дієслова творяться поєднанням інфінітива, суфікса – м – та особових закінчень:
А) дієслова минулого часу;   
Б) дієслова доконаного виду майбутнього часу;   
В) дієслова недоконаного виду майбутнього часу;
Г) дієслова теперішнього часу.
6. Від якої частини мови і яким способом утворилися дієслова вчителювати, товаришувати:
А) від прикметників – суфіксальним;     
Б) від дієслів – префіксальним;      
В) від іменників - суфіксальним ;
Г)  від прикметників - безафіксним.
ДОСТАТНІЙ РІВЕНЬ
7. Установіть відповідність між дієсловом та його видо – часовою формою:
1. працюватимете           А) минулий  час, недоконаний вид;
2. їдять                             Б)майбутній час, недоконаний вид; 
3. освітити                       В) теперішній час, недоконаний вид;
4. стеріг                            Г) інфінітив, доконаний вид.
8. Установіть відповідність між дієсловом і правилом його написання
1. незчутися  -                    
2. пишемо     -                     
3. недовантажити  -         
4. побачиш   -                      
А)  у дієсловах ІІ дієвідміни в особових закінченнях 2-ї особи однини пишемо И;
Б) дієслово без «не» не вживається;
В) у дієсловах І дієвідміни в особових закінченнях 1-ї особи множини пишемо Е;
Г) префікс недо - з дієсловами пишемо разом.
9. Установіть відповідність між підкресленим дієсловом і його синтаксичною роллю у тексті:
1. Вибиватися в люди – справа зовсім не проста.               А) обставина;
2. Я отримав завдання спостерігати за родиною їжаків.    Б) означення;
3. Любити українську пісню мене навчила мати.               В) додаток;
4.Ввечері прийшли діти щедрувати.                                    Г) підмет.
ВИСОКИЙ РІВЕНЬ
10. Перепишіть текст, вставляючи пропущені букви і розкриваючи дужки. Зробіть морфологічний розбір підкреслених дієслів.
   Вітер (не)вгавав усю ніч. Баба Ганна (не)навиділа таку погоду. Вранці вона (не) впізнала свого саду. Листя на деревах вже (не)було. Маленька яблунька опустила свої віти і журиться, що скоро прийдуть холоди.

Дистанційне навчання 27.11.2024 КР ,,Дієслово''

Перейти за посиланням https://naurok.com.ua/test/start/602975 
пройти тестування

Дистанційне навчання 20.11.2024

РМ. Письмове висловлення, у якому описано алгоритм дій у певних ситуаціях (наприклад, під час сигналу «Повітряна тривога», пожежі, грози тощо)

Прочитайте текст і виконайте завдання.

ЯК ПОВОДИТИСЯ ПІД ЧАС ПОЖЕЖІ В НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ, КОЛИ ПОРУЧ НЕМАЄ ДОРОСЛОЇ ЛЮДИНИ?

Пожежа в класі

1. Під час пожежі виходьте з класу через двері й допоможіть іншим.

2. Якщо вихід перекриває вогонь, але поряд є зовнішня пожежна драбина, використайте її.

3. Під час пожежі не ховайтеся в кутки, під парти тощо.

4. Захищайте органи дихання змоченою тканиною.

5. Подавайте сигнали рятувальникам.



Пожежа в коридорі

1. Перш ніж визирнути в коридор, доторкніться тильним боком долоні до ручки вхідних дверей; якщо вона гаряча, не відчиняйте: там пожежа.

2. Ручка холодна — визирніть у коридор. Якщо в коридорі вогонь або багато диму, поверніться до класу та зачиніть двері.

3. Якщо диму небагато й він іде знизу, це означає, що пожежа на нижніх поверхах. Не спускайтеся вниз, зайдіть у клас, зачиніть двері й чекайте рятувальників.

4. Якщо неможливо залишити приміщення, а у вас є мобільний зв’язок, зателефонуйте за номером 101.

5. Якщо пожежа сталася на верхньому поверсі, спускайтеся вниз сходами, захищаючи органи дихання.

  • А. Поміркуйте, чому під час пожежі не можна ховатися в кутки або під парти (усно).
  • Б. Напишіть висловлення за поданою інструкцією з алгоритмом дій у разі пожежі, що сталася у вашому домі (квартирі).



 https://shkola.in.ua/2100-ukrainska-mova-7-klas-zabolotnii-2015.html   
 підручник 
Дистанційне навчання 07.11.
Тема.Минулий час дієслів (змінювання за родами та числами)
переглянути відео
Виконати завдання.Перенести таблицю до зошитів

Дистанційне навчання 16.10.2024
Діагностична (контрольна робота) з розділу «Повторення та узагальнення вивченого» (тестування, завдання відкритої форми)

1.    Типів мовлення є :

А)6,  Б)4,  В) 2,  Г) 3.

 2.Тип мовлення РОЗПОВІДЬ - це:

А)висловлення про певні ознаки, властивості особи, тварини, предмета чи явища.

Б)висловлення, у якому доводиться правильність чи неправильність певного твердження шляхом міркування та за допомогою аргументів

В)висловлення про події, що відбулися, відбуваються чи будуть відбуватися в певній послідовності

Г) різновид літературної мови, що обслуговує певну сферу суспільного життя

 3.Теза, докази, висновки - це ключові основи якого типу мовлення?

 А)описБ)  роздум    В) розповідь  Г) офіційно-ділового.

 4.Помилковим є висловлення вибачення:

А) Вибачаюся,  Б) мені дуже шкода, В) перепрошую,  Г) пробачте.

 5. Словотвір - це розділ мовознавства, що вивчає

А) звуковий склад мови   Б) способи творення нових слів

В) словниковий склад мови   Г)частини мови

 6. Яким способом утворено слово ПРОЛІСОК ?

А) Префіксальним  Б)Суфіксальним   В)Префіксально-суфіксальним

Г)Безафіксним.

 7. Слова, що ввійшли в українську мову з інших мов, називають:

А) Діалектами,  Б) запозиченими  В) загальновживаними   Г)професійними.

 8. Лексичне значення слова, його вживання в мові пояснюється:

  А) Словнику наголосів     Б) в орфографічному словнику  В)у тлумачному словнику  Г)в орфоепічному словнику

 9. Серед поданих словосполучень укажіть фразеологізм:

А) запікати овочі,  Б) пекти раків,  В) пекти пиріжки,  Г) розпечене залізо.

 10. Допущено помилку у відмінюванні числівника:

 А) Шістдесятьом дівчатам,  Б) п’ятьома руками,   В)півтораста років,  Г) сто вісімдесяти семи.

 11. Вкажіть  рядок з особовими займенниками:

а) твого , вашому, її, ним   б) цей, цієї, цю, такий  в) увесь, сама, іншого

г) я, ти, мене, вас, їм   д) кого, чиєї, котрому, яке.

 12. Подвоєння літер відбувається в УСІХ словах рядка:

А)Гол..андія, ім..іграція,  мадон..а,  Одіс..ей, ван..а,

Б)  брут..о, новел..а, піц..а , барок..о, ком..сія, тер..ор ;

В) тон..а, профес..ор, вет..о,  ал..ея,  гал..ерея,  кол..егія

Г) іл..юстрація,  інтел.ігент,  ір..аціональний, мас..ивний.

Дистанційне навчання 09.10.2024
Тема.Подвоєння та подовження приголосних(повторення)
Пройти тест за посиланням:https://naurok.com.ua/test/start/32795

Дистанційне навчання 02.10.2024
РМ. Докладний письмовий переказ тексту публіцистичного стилю з елементами роздуму (за колективно складеним складним планом)
Переглянути відео та виконати письмову роботу



Дистанційне навчання 16.09.2024
Тема:Правильне вживання слів і фразеологізмів
Виконати завдання:№21(усно),№22(письмово), записати правильні відповіді з гри)


Дистанційне навчання 25.09.2024
Переглянути відео


Підготувати переказ новинного повідомлення українських ЗМІ.​(записати стисло 7 речень)






                               

                              

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога