Уважно виконати завдання та надіслати (запитання та вірні відповіді пишемо повністю)
Дистанційне навчання 28.11.2024 Діагностична КРДиктант
Переглянути відео
Дистанційне навчання 21.11.2024
Діагностична (контрольна) робота. Словотвір. Орфографія (тестування, завдання відкритої форми)
Завдання мають по чотири варіанти відповіді, серед яких лише один правильний. Потрібно вибрати правильний варіант відповіді та записати буквами повністю.
1.Для утворення нових слів можуть служити такі морфеми:
А корінь, префікс, суфікс, закінчення;
Б префікс, суфікс;
В корінь, суфікс, префікс;
Г корінь, суфікс, закінчення.
2.Позначте рядок іменників з буквою щ:
А Гали..ина, Чернігів..ина;
Б Німе..ина, Хмельни..ина;
В Оде..ина, Херсон..ина;
Г Туре..ина, Вінни..ина.
3.Позначте рядок слів із суфіксом -цьк-:
А Оде..ий, че..ий;
Б пари..ий, виклада..ий;
В кавка..ий, остро..ий;
Г тка..ий, молоде..ий.
4.Позначте рядок іменників із буквами -чч-, утворених від прикметників:
А Харків..ий, Київ..ина;
Б Туре..ина, Німе..ина;
В Харків..ина, Орлов..ина;
Г Вінни..ина, Гали..ина.
5.Позначте рядок іменників, утворених за допомогою суфікса -ств-:
7.Позначте словосполучення, у якому вжиті слова, утворені шляхом переходу однієї частини мови в іншу:
А солодкий голос;
Б затишна кімната;
В сумлінний виконавець;
Г сучасна операційна.
8.Позначте словосполучення, у якому вжиті слова, утворені шляхом переходу однієї частини мови в іншу:
А цікава книга;
Б сумлінний черговий;
В солодкий чай;
Г добре працювати.
9.Окремо пишуться слова :
А пів/аркуша, пів/Європи;
Б пів/лимона, напів/автомат;
В пів/остріву, пів/на/першу;
Г полу/кіпок, пів/Дніпра
10.Разом пишуться складні слова:
варіанти відповідей
А далеко/далеко, чорно/земний, віце/адмірал;
Б кімната/музей, військово/патріотичний, міні/футбол;
В екс/чемпіон, біо/хімія, газо/провід;
Г культурно/виховний, легко/атлетичний, зірви/голова.
Дистанційне навчання 12.11.2024
Тема.Контрольний переказ
Переглянути відео та записати за голосом переказ із планом
Дистанційне навчання .11.
Тема.Зміни приголосних під час утворення іменників за допомогою суфікса -ин- від прикметників на -ський, -цький
Переглянути відео.
Виконати завдання.Записати в зошити.
Дистанційне навчання14.10.2024
Тема.Урок культури мовлення (вживання слів відповідно до їхнього лексичного значення, розрізнення паронімів)
Домашнє завдання:
Домашнє завдання:
стор.43,вправа 113(письмово),таблиця, правила
Дистанційне навчання 09.-10.10
Тема.
РМ. Написання твору-роздуму про вчинки людей на основі власних спостережень і вражень у художньому стилі з використанням фразеологізмів.Переглянути відео та письмово скласти твір
Дистанційне навчання 01-02.-10.24.
Тема.РМ. Текст, його основні ознаки, особливості будови (повторення). Складний план тексту
Переглянути відео
Дослідження-моделювання
Прочитатиречення. Розташувати їх так, щоб утворився текст. Дібрати заголовок, який би виражав тему висловлювання.
1) Не завжди люди розуміли і те, що в них відповідно до природи є не тільки права, а й обов’язки.
2) Наші обов’язки перед природою полягають у тому, щоб пропагувати наукові основи охорони та раціонального використання дикої флори й фауни, нормувати мисливство, охороняти середовище й шляхи міграції тварин, створювати заповідники, заказники.
3) Останні ще і тепер не сформульовані чітко, але цілком зрозуміло, що в їх основі лежить культура спілкування з природою.
4) Люди, постійно стикаючись із різними проблемами, збереженню природи не завжди приділяли належну увагу.
Записати вірний текст!☝
Дистанційне навчання 19.09.2024
Навчальний диктант
Прослухати диктант за вчителем у відео та записати, відправити на перевірку
Дистанційне навчання 16.09.
Тема.Словосполучення і речення. Головні і другорядні члени речення
1.Перенести таблиці в зошити
Домашнє завдання:
параграф№2,вправа13(усно),14(письмово)
Дистанційне навчання 24-25.09.2024
Тема.Букви и, і в словах іншомовного походження.Подвоєні букви в словах іншомовного походження
2.Виконати завдання
параграф№6, вправа 52(письмово)таблиця, правила
3.стор.24,вправа 55(письмово),таблиця, правила
Дистанційне навчання 08.05.-09.05.2025.
РМ. Письмовий твір розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі з використанням займенників, що належать до різних розрядів
Переглянути відео та написати твір на одну із запропонованих в кінці відео тем
Дистанційне навчання15.05-16.05.2025
РМ. Есе світоглядного змісту (орієнтовні теми: «Право на повагу до гідності», «У чому полягає гідність людини», «Чому не можна принижувати людську гідність»)
Переглянути відео та виконати контрольне есе
Дистанційне навчання 20.05.-21.05.2025
КР.Діагностична (контрольна) робота. Числівник як частина мови (тестування, завдання відкритої форми)
переглянути відео із завданнями конторолю знань.Записати правильні відповіді словами
Дистанційне навчання 29.04.2025.
Розвиток мовлення Переглянути відео
Скласти план тексту
УЛЮБЛЕНИЙ КУТОЧОК УКРАЇНИ
Найулюбленішим місцем відпочинку став дендропарк «Софіївка», який розташовуваний в місті Умань Черкаської області. Це один із шедеврів садово-паркового мистецтва. Його називають перлиною України.
На жаль, не збереглися імена тих, хто своїми руками створив «Софіївку». Лише нещодавно вдалося виявити прізвища трьох будівничих. Це кріпосні селяни — Іван Вдовиченко, Ілля Вдовиченко і Корній Кузьменко.
Парк названий іменем Софії Вітт, якій зробив весільний подарунок магнат Станіслав Потоцький. Створення парку розпочалося восени 1796 року. Були виконані ставки, із величезних кам’яних брил споруджені гроти, видові майданчики над Нижнім ставком, Великий водоспад. Не залишає байдужою увагу кожного відвідувача парку канал, прокладений під землею від Солодкого моря. Він символізує міфічну річку Стікс, якою Хорон перевозить душі померлих у підземне царство Аїда. На березі Нижнього ставка неподалік від Великого фонтана височить так звана Левкарська скеля. Якщо зібрати до купи всі міфи, з якими пов’язані основні споруди та скульптури парку, вони стануть своєрідними ілюстраціями до творів Гомера «Іліада» і «Одіссея» в образах паркового мистецтва.
Уманський парк чудовий в усі пори року. Він є своєрідною зоною відпочинку
Дистанційне навчання 25.04.2025.
Тема.Питальні й відносні займенники
1.Поставте замість питань особові займенники в потрібному відмінку й поясніть наявність або відсутність у них звука н.
Зразок: Розмовляти (з ким?) — зі мною, з тобою, з ними, з вами.
Підготувати (для кого?), задоволений (ким?), підійти (до кого?), зустріти (кого?), розповісти (кому?).
2. Спишіть і підкресліть питальні займенники однією лінією, а відносні — двома.
1. Ой, який хороший день, в небі чисто-чисто. Скільки музики й пісень розлилось над містом! (М. Познанська) 2. Добре жить тому, чия душа і дума добро навчилися любить (Т. Шевченко). 3. Хто людей питає, той і розум має (Народна творчість). 4. Чия ця дівчинка дзвінкоголоса? (П. Тичина) 5. Книга й школа — що є глибше, як з наукою дружить? (П. Тичина) 6. І я згадав своє село. Кого я там покинув? (Т. Шевченко) 7. Хто ця жінка, чим вона стривожена, звідки вона і чому не знає шляху до повітового міста? (А Шиян)
Дистанційне навчання 16.04.2025.РМ. Аудіювання і читання мовчки текстів, що містять займенники; з’ясування ролі займенників у цих текстах
Виконати завдання за посиланням
Відповісти на запитання тестів та надіслати
Дистанційне навчання 08.04.2025.
Діагностична (контрольна) робота. Диктант
Прослухати текст диктанту ,записати,перевірити та надіслати
Дистанційне навчання 09.04.2025.
РМ. Створення інформаційного допису типу оголошення про певну подію з використанням числівників на позначення дат і часу для розміщення в соцмережі
Переглянути навчальне відео
Домашнє завдання:Створити власний інформаційний допис типу оголошення про певну подію з використанням числівників на позначення дат і часу для розміщення в соцмережі
Дистанційне навчання10-11.04 2025
Діагностична (контрольна) робота. Числівник як частина мови (тестування, завдання відкритої форми)
пройти тестування за посиланням та надіслати результат
https://naurok.com.ua/test/start/1446827
Дистанційне навчання 03.04.2025.
РМ. Письмова розповідь «Мій родовід» із використанням дат народження членів родини
Скласти письмову розповідь 10-12речень
Дистанційне навчання 19.03.2025.
1.Переглянути відео.
Виконати завдання
Дистанційне навчання 18.03.2025.
1.Переглянути відео.
Домашнє завдання:
стор.167,вправа№473(письмово),повтор.параграф№18
Дистанційне навчання 12.03.2024.
Діагностична (контрольна) робота. Прикметник як частина мови (тестування, завдання відкритої форми)
1. Знайти правильне твердження:
А прикметники змінюються за родами і числами;
Б прикметники змінюються за родами, відмінками і числами;
В прикметники змінюються за відмінками і числами;
Г прикметники змінюються за групами, відмінками і родами.
2. Ступені порівняння не можна утворити від усіх прикметників у рядку:
А сприятливий, всесвітній, волошковий, доречний;
Б ранній, бурштиновий, досконалий, довгенький;
В активний, сліпий, хитрющий, вороний;
Г босий, козацький, хворий, порожній.
3. Присвійними є всі прикметники рядка:
А Ольжина книга, братова квартира, київські парки;
Б заячий характер, вчителева думка, вовча лапа;
В Миколина відповідь, сорочине гніздо, татова розмова;
Г овочева натура, батьків портфель, бабусині окуляри.
4. За допомогою суфікса -ов- утворюються прикметники від усіх іменників рядка:
А сад, пурпур, емаль, груша;
Б казка, поле, край, калина;
В нуль, травень, метр, дощ;
Г слива, плющ, мед, вечір.
5. Усі прикметники творять ступені порівняння від інших основ у рядку:
А малий, молодий, розумкий;
Б вдалий, скромний, хитрий;
В великий, хороший, погании;
Г страшний, веселий, щирии.
6. Виберіть рядок, у якому правильно утворені ступені порівняння:
А смачний – смачніший, більш смачніший, найсмачніший, найбільш смачний;
Б білий – біліший, менш білий, самий білий, найбільш білий;
В веселий - веселший, менш веселий, найбільш веселіший, найвеселіший;
Г мілкий – мілкіший, більш мілкий, наймілкіший, найбільш мілкий.
7. Утворити вищий і найвищий ступені порівняння від прикметників поганий, близький.
8. Утворити від слів школа, книгаприкметники всіма можливими способами. Розібрати новоутворені слова за будовою.
9. Увести в речення слово лютийтак, щоб в одному воно було іменником, а в другому — прикметником.
10. Запишіть текст, опускаючи риску і вставляючи замість пропусків потрібні літери. Виділений прикметник розберіть як частину мови.
"Позеленіли вікна, повітря стало бузково/синім. Садок тріпотів кожною гілкою і був сповнений якогось зеленкувато/сивого шелесту. Картопля на сусідн..х городах вигойдувалася хвилями. Окаян..ий грім озивався там і сям, і в його погрозах чулася не/зла сила, а могутня."
Дистанційне навчання 06.03.2024.
РМ. Діагностична (контрольна) робота. Письмовий твір
1.Скласти твір за поданим початком.
Взимку ж у лісі дуже весело кататися на санках і лижах. Я знаю яри, де в цей час знаходяться відмінні гірки для катання. Ми збираємося у вихідний день з друзями та йдемо туди. Тоді починаються справжні веселощі —
Дистанційне навчання 04.03.2025.
Написання н і нн у прикметниках
Переглянути відео
2.Від поданих слів утворити прикметники, пояснити орфограму
Рік, закон, орел, телефон, сон, глина, вечір, день, ячмінь
3.Вправа з ключем
У поданих словах вставити –н- або –нн-. Розподілити слова в 2 колонки. В першу – з –н-, в другу – з –нн-.
Нагадую:завдання та вірні відповіді пишемо буквами (повністю)
Завдання 1-8 мають по три варіанти відповіді, серед яких лише один правильний. Потрібно вибрати правильний варіант відповіді.
1.Лексичне значення слова пояснюється:
А в орфографічних словниках;
Б у тлумачних словниках;
В у фразеологічних словниках.
2.Наукові поняття позначаються:
А діалектизмами;
Б неологізмами;
В термінами.
3.Неологізми – це слова:
А які вийшли з активного вжитку;
Б які недавно з’явилися в мові;
В якими користуються жителі певної місцевості.
4.Фразеологія вивчає:
А лексичне значення і вживання слів;
Б лексичне значення і вживання стійких сполучень слів;
В лексичне значення і вживання наукових термінів.
5.Фразеологізмом є таке словосполучення:
А побити носа;
Б побити тарілки;
В побити горщики.
6.Професійні слова перелічені в рядку:
А рекрут, княгиня, перст;
Б стенокардія, хірургія, ін’єкція;
В рука, розмова, двері.
7.Діалектні слова входять до складу синонімічного ряду:
А вуйко, дядько;
Б приємний, чемний;
В горизонт, небокрай.
8.Слова-терміни ужито в рядку:
А мовознавство, дзеркало;
Б префікс, дефіс;
В зірка, концерт.
> Завдання 9 передбачає встановлення відповідності. До кожного рядка, позначеного буквою, потрібно дібрати відповідник, позначений цифрою.
Установіть відповідність між фразеологізмом та його тлумаченням:
А дати драла
1 відмовити
Б десята вода на киселі
2 вихваляти
В дати гарбуза
3 тікати
Г співати дифірамби
4 багато
5 далека рідня
Завдання 10 передбачає встановлення відповідності. До кожного рядка, позначеного буквою, потрібно дібрати відповідник, позначений цифрою.
Установіть відповідність між фразеологізмом та його тлумаченням:
А хоч з лиця воду пий
1 мати досвід
Б як сніг на голову
2 соромитись
В показувати п’яти
3 вродливий
Г з’їсти зуби
4 тікати
5 несподівано
Дистанційне навчання 05.10.2024
Домашнє завдання:
тема №6стор.233,впр.645(письмово)таблиця,правила
Получить ссылку
Facebook
X
Pinterest
Электронная почта
Другие приложения
Комментарии
Популярные сообщения из этого блога
ЗАГАЛЬНІ КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ У СИСТЕМІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ Поступальне вдосконалення загальної середньої освіти спрямоване на переорієнтацію процесу навчання на розвиток особистості учня, на навчання його самостійно оволодівати новими знаннями, на формування функціональних, мотиваційних та соціальних компетентностей. У контексті цього змінюються і підходи до оцінювання результатів навчальних досягнень школярів як складової навчального процесу. Оцінювання має ґрунтуватися на позитивному принципі, що передусім передбачає врахування рівня досягнень учня, а не ступеня його невдач. Визначення рівня навчальних досягнень учнів є особливо важливим з огляду на те, що навчальна діяльність у кінцевому підсумку повинна не просто дати людині суму знань, умінь та навичок, а сформувати її компетентність як загальну здатність, що базується на знаннях, досвіді, цінностях, здібностях, набутих завдяки навч...
Комментарии
Отправить комментарий